2010-08-28, kl 18:34:29

And I would do anything for you To show you how much I adored you But it's over now

Igår blev det fort hem efter skolan för att äta och byta om sedan på träning. efter det blev det hem duscha, sedan åkte iväg och handla.efter det hem, tog det lugnt en liten stund sedan så hämtade sonny mig. vi åkte och mötte upp resten sedan var vi med de resten av kvällen. i natt så åkte jag och sonny tidigare hem och de andra var kvar, båda var sjukt trötta.

Idag när jag vaknade blev det på engång att börja plugga det blev i flera timmar intensivt. sedan blev det en liten paus när vi åkte och handla. nu blir det laga mat. efter middagen blir det fortsätta plugga körkorts teori. så kommer mina helger se ut ett bra tag framöver.. satt med hårinpackning och ansiktsmask när jag pluggade.


En liten sisådär gammal bild på mig med ansiktsmask då jag var blond tihi

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback