2010-08-23, kl 17:00:46

And there's just no turning back, When your hearts under attack, Gonna give everything I have, It's my destiny

Idag var det första skoldagen, usch! gillar inte de nya ändringarna alls de har gjort i skolan.. ialla fall det var ändå bara upprop och sånt som var idag. det enda positiva var att man träffa alla igen. efter skolan, åkte jag,rebecca,alexandra,linn mot rebecca. oturs dag rebecca hade idag typ ingenting funkade för henne stackarn. vi kollade även på film ice age love it! malin kom även dit under filmen också mys! blev en massa pratande och sånt. efter gick jag,alexandra och malin mot station där vi sedan skiljdes åt. jag gick hem och pluggade körkorts teori tills jag fick ett samtal av en viss person. efter det tappa jag all lust för att plugga eller göra någonting i överhuvudtaget. nu så ska jag fixa mig inför träning sedan blir det träning ikväll som slutar sent.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback