2010-08-19, kl 11:10:20

But if I had you That would be the only thing I'd ever need Yeah, if I had you

Gårdagen kom hem sent på natten, gick ut och pratade med nadja. sedan blev det inte många timmars sömn efter det skulle upp tidigt för ett besök hos sjukgymnasten. efter det blev det hem en liten stund sedan iväg på körletkion. efter körlektionen träffade jag även på sara och jesper en snabbis. efter det blev det hem fixa sig och äta mat sedan träning. love it att säsongen är igång! efter träningen körde jag, hämtade pappa från jobbet sedan förbi morfar en snabb sväng för de skulle mecka. efter det hem duscha och kolla på film. pratade med emma i telefonen hela tiden,underbart!
sedan somnade jag direkt efter vi hade lagt på.
Idag så ska jag till tandläkaren sedan ska jag möta upp josefine och linnea.

Hittade denna bild på linnea på min data, tagen i vintras.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha, jag verkligen ser söt ut^^,

puss på dig<3

2010-08-22 @ 13:52:39
URL: http://blondiieh.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback