2010-08-05, kl 23:42:28

Drench yourself in words unspoken Live your life with arms wide open Today is where your book begins The rest is still unwritten

Blev inget mer uppdaterande igår, josefine kom hit. vi började kolla på säsongerna. sedan så lagade vi mat pankakor blev inga våfflor, våffelgärnet ville inte sammarbeta med oss haha! efter pankakorna fortsatte vi kolla på säsongerna sedan tog vi en paus och gick till station och handlade lite på coop sedan kollade vi konton på vägen till centrum där jag handlade lite naturgodis åt mamma och sedan bonaqua till mig självklart, alltid jag och bonaqua haha! sedan så gick vi hem till mig och fortsatte kolla på säsongerna.

somnade sent i natt, sedan hade vi ställt klockan imorse för att fortsätta kolla klart haha! vi åt frukost, gick en lite morgon promenad med lucas som också sov här inatt. sedan när vi kom hem fortsatte vi att kolla tills det var dags att åka, jag körde hem josefine. sedan körde jag till sjukhuset för jag skulle till läkaren. efter läkarbesöket körde jag hem och pluggade i flera timmar. hade ju läxa tills idag. efter jag pluggat klart blev det middag korv med bröd, fast inte lika goda som beri's, men det funka de var goda i alla fall.

efter middagen blev det en promenad med lucas sedan körde jag till kursen. när den äntligen slutade blev det att åka och hämta pappa hem och lämna honom sedan till station på coop och hem. är sjukt trött orkar verkligen ingenting, har pluggat alldeles för mycket och sovit för lite. Blir nog att somna till en film.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback