2010-08-12, kl 12:10:26

Every night, and every day I follow the lights on the road I find me a map on the way Figure it out, I'll figure it out

i förrgår så var jag på kursen, sedan när jag kom hem så kom jasmine hit. så pratade vi en massa och sedan kollade vi på film, alice i underlandet. sedan så gick vi och lade oss. gårdagen blev att vi vaknade fixade oss sedan till centrum efter det till station då vi tog tåget mot stan. sedan så mötte vi upp de andra, vi skulle ut och äta på tgi fridays för att fira cecilia som blev 18år igår.
trevlig middag var det, träffade nytt folk och även emmaah som var sjukt länge sen man träffade.

Efter middagen skulle de andra ut på krogen då åkte jag och jasmine in till själva stan och träffade alexander,christoffer,jessica som var sjukt länge sen man såg träffade även maja och ännu mera folk. super mysigt var det! förutom då några killar började jaga mig och säga känner du inte igen mig? och massa sånt, as läskigt! sedan fick alexander även spela min pojkvän under kvällen haha! och när väl jag och jasmine satt på tåget hem så först var en geting i hennes hår då hjälpte en kille oss att slå bort den sedan några minuter senare så hör vi några tjejer springa och killarna as garvar,
då hade en av tjejerna satt sig på samma geting haha!
En underbar dag, tack till alla!

Grattis älskade vän 18år,kärlek till dig!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback