2010-08-10, kl 17:07:02

I hate to see you cry, Your smile is a beautiful lie. I hate to see you cry, My love is dying inside.

Okej ska berätta kort om sistonde. i söndags så kom maja till mig. vi kollade på snabba cash. åt middag,tacos. sedan så följde vi med familjen till ett par kompisar och kollade på valparna, åh ville aldrig släppa taget om de så oerhört söta. och det är till salu nu usch snart så flyttar de, vill inte! sedan gick vi hem till mig pratade en massa,mys! sedan tog hon tåget hem och jag somnade tidigt mådde inte alls bra och var fortfarande jätte trött sen festivalen.


Gårdagen blev att vakna ta det lugnt, fixa lite och sånt. sedan skulle jag ta tåget, men missa den så gick till coop för att köpa vetepuffar tihi. då träffade jag på leila. sedan när jag skulle gå till tåget träffade jag på zanja. sedan så tog jag tåget in till stan med sara. vi åt ute, gick runt i lite affärer. blev en djurgårds handduk för mig. sedan satte vi oss vid vattnet och pratade en massa underbart! läskigt vare när tanten jagade oss, usch! sedan blev det finally bio time sex and the city 2 ohyeas! träffade även på sofia och charlotte där. sedan så tog jag och sara tåget hem och fick uppleva en hemsk resa på tåget hem som jag inte tänker berätta här.

Idag har det blivit ut och övningsköra lite. sedan så har min mobil gått sönder så får ha en annan medans usch hatar det! så ska lämna in min på lagning. nu är det strax mat sedan kurs. sedan så kommer även jasmine hit och ska bo här veckan ut som sagt, längtar!

Bilden är tagen från förra sommaren

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback