2010-08-27, kl 13:58:34

Står i din port står bara still För en minut sen var du min en tredjedel av den jag var går hem för en är krossad, en är din det här är slutet på vår film

Igår blev det fort hem efter skolan lämna sakerna. sedan hämtade felicia mig tillsammans med frida,zanja & linda. vi åkte bil till stationen. sedan så tog vi tåget in mot stan. Gick runt och leta efter en mobil som zanja skulle köpa, när vi kommer in på el giganten hör vi någon sjunga, helt random så är det darin som står där och sjunger haha! sedan så mötte vi upp joanna. sedan gick vi och fikade/åt middag på waynes. vissa tog toast andra tog bakelser. efter det tog vi spårvagnen mot grönan. vissa av oss åkte karuseller. sedan gick vi för att lyssna på musiken. träffade även maja och några fler. sedan åkte vi tidigare för vi orkade inte vara kvar sen så hade ju även jag och linda skola dagen efter.




Idag blev det upp jätte tidigt för att åka iväg på träning. sedan hade jag en lektion som jag kom försent till damn vilket bra intryck man gör första gången! efter det drog jag,nicki och jeanina upp mot valstaskolan där vi åt hamburgare. sedan så gick vi tillbaka till skolan och nu sitter vi och håller på och fixar med vårat projektarbete. en timme kvar tills min lektion börjar, sedan så hämtar mamma mig eftersom jag slutar så sent. så måste jag fort hem byta om och äta något sedan direkt iväg på träning, stress stress stress!


Orkar inte fixa bilderna där uppe, de får vara snea!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback