2010-08-26, kl 08:37:51

Tack hej, fuck dig, jag har fått nog.

Gårdagen började med skola, kort dag inga riktiga lektioner var bara ta närvaro, skönt! efter skolan blev det hem ta det lugnt. byta om inför träning,laga mat sedan fort ner till cenrum och hämta hem min älskade mobil som har varit på lagning. efter det hem snabbt hämta sakerna sedan körde jag till träningen. körde även hem från träningen. När jag väl kom hem blev det duscha och sova.

Just nu så har jag precis packat klart alla sakerna inför skoldagen, bara två lektioner idag en svenska och en idrott skönt! har även räknat ut igår när jag pratade med mamma att jag inte kommer ha någon firitd alls på flera veckor, allt kommer gå åt att plugga körkorts teori.. det är nog värt det i slutändan.

Snart så kommer du äntligen hem, ett år har du varit stort saknad!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback