2010-08-09, kl 11:24:08

Time is up it couldn't last. But there's more things I have to do I'm coming back to try again. Don't tell me that this is the end No more lies, no more lies No more lies, no more lies

Tänkte berätta kort om lördagen, dagen började med att ta det lugnt städa och sånt. sedan så blev jag frågad om jag ville jobba på en festival på natten. vilket var självklart att jag ville jobba. så det var bara att laga middag och fixa sig. sedan så kom hanna och hämtade mig. så åkte vi in dit och leta parkering. kom in dit tidigare än vad vi skulle så han sade att vi fick kolla på festvialen under tiden och vi kunde gå in vart vi ville.
då spelade alice cooper, han spelade schools out i djurgårds tröja, happy moment!

sedan var det dags att samlas. då vi hamnade i arbete, vi jobbade så fort så vi kunde inte göra något förs än iron maiden spelat klart. så vi fick stå precis vid scenen där säkerhets vakterna står och kolla på tills iron maiden spelat klart. när de väl hade spelat klart, så hamnade vi i lite arbete inget jobbigt alls!

sedan när vi var klara med det så hamnade vi på ett annat arbete men eftersom vi inte hade något att göra så fick vi sluta mycket tidigare. så kom hem halv 4 på morgonen. en underbar dag på sonisphere festivalen. Blev i alla fall sjukt glad när iron maiden sjöng min favorit låt fear of the dark! inte för att det direkt är min favoritsmak, men den låten älskar jag verkligen. Det var kortfattat om lördagen och vi träffade trevligt folk.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback