2010-12-09, kl 18:07:22

Ett tom rum, en saknad

Jag vill inte ha julafton, jag vill inte fira jul för du kommer inte vara med oss i år. inget är detsamma utan dig! det är så tomt utan dig och saknaden gör så ont så ont.. jag vet inte vad jag ska ta mig till längre.. jag vill bara höra din röst, få en kram och vara i din famn och höra att jag är morfars lilla ängel som du alltid sade till mig. jag vill höra att allt ska bli okej igen att du kommer tillbaka att du bara varit på lite semester men att du kommer hem igen. jag behöver dig! precis som jag gjort hela mitt liv. mormor tvingade mig att städa mitt rum idag hahah alltid mormor och städa. och då hittade jag ett foto album i mina lådor fotona som var i albumet var foton jag hade tagit tillsammans med dig, ex. när jag följde med dig förut på jobbet då fotade vi varandra när vi satt längst fram i din lastbil. eller när jag var med er på semester på öland då vi var på ölands djurpark. eller när jag var jätte liten och följde med er till åland. Vi har så mycket minnen ihop, kommer aldrig glömma de! kommer aldrig glömma dig! du var en sån underbar person fanns alltid där för en och ställde alltid upp i alla lägen, ett hjärta av guld det var vad du hade. åååh vad jag saknar dig! snälla kom tillbaka det är så tomt så tomt utan dig..

Jag älskar dig och saknar dig min vackraste älskade ängel

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback