2010-12-05, kl 19:57:15

Lite svart lite vitt framför allt däremellan Det kommer vara så bland molnen

Som sagt släkten kom igår sedan blev det bio med brudarna, underbart!
efter det träffade vi massa folk bl.a Madelne,Mathida,Joacim,Amanda,Christian m.m.
Först var vi på donken för att vänta på de andra hahaha
då var det en as packad gubbe som lackade ur för han tyckte det gick för lång tid för att få sin pommefritt.
Då började han skrika över hela donken att donken suger att han ska ha sina pengar tillbaka osv. askul!
och efter han hade gått började alla härma honom haha!
så var vi ute med folk och jag kom inte hem förs än efter 2 då det blev godnatt för mig haha!
idag vaknade jag efter 12, skönt! sedan har jag hjälpt till här hemma och varit handlat sedan har andra släkten kommit hit. och just nu kollar jag på Gossip girl, love it!
sedan så ska jag kolla på beck i kväll! underbart! imorgon är det studie dag ännu underbarare!
ska iväg med isabelle och shoppa lite. Har även shoppat lite idag,
till min underbara syster för hon fyller år på tisdag hihi.

Bilden är tagen vid ett annat tillfälle


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback