2010-12-13, kl 01:21:29

Min hand i din hand

Kom tillbaka nu snälla? jag behöver dig! jag vet inte vad jag ska ta mig till längre, varför just du av alla? min bästa vän min andra halva, jag vet inte vart jag ska ta vägen längre känner mig så vilsen utan dig. Kan du inte bara komma tillbaka, hålla om mig och säga att allting är okej! du var bara på en kort semester det är därför du inte varit här på 19 dagar men att du inte ska åka igen och lämna oss här, du kommer aldrig lämna våran sida igen! varför varför just du? det som aldrig fick hända, det som aldrig skulle hända! nej asså det går bara inte jag älskar dig världens bästaste med ett hjärta av guld! snälla kom hem igen det är så tomt utan dig och det gör så ont så ont. snälla kom hem kom tillbaka jag älskar dig! Vill se dig skratta vill se dig le vill höra din röst vill få en bamse kram och höra hur mycket jag betyder för dig, förlåt för allt glöm aldrig att jag älskar dig bästaste och kommer aldrig glömma dig! du finns i mina tankar 24/7, tårarna kommer aldrig sluta rinna smärtan kommer aldrig försvinna, det kommer alltid vara tomt utan dig! det finns så mycket att säga men det går inte att beskriva hur mycket du betyder för mig, hur mycket jag saknar dig det går bara inte. allt jag kan säga är att jag saknar dig, jag älskar dig, du är min förebild min älskade ängel! jag kommer aldrig glömma dig, hoppas du vet hur mycket saknad och älskad du är, kom tillbaka!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback