2010-12-14, kl 09:25:18

At night when the stars light up my room I sit by myself Talking to the Moon Try to get to You

I lördags var jag bakis höhö!
kollade innebandy vm finalen med pappa och gjorde lite ärenden i centrum samt köpte pappa blommor till mamma för att de varit gifta i 9år. så då valde jag att åka hem till frida på kvällen.
vi flyttade hennes rum, och vi garvade alltid åt oss! och då sade hennes mammas pojkvän att,
vi borde skapa en flytt firma som heter flytta med glädje för att vi alltid skrattade under tiden,
vi flyttade sakerna haha! sedan så åkte vi och träffade malin ett tag och sedan till donken och sedan bussen som åkte runt och runt tills vi äntligen kom hem till frida. då vi fortsatte sista flyttandet då skulle vi flytta en soffa in i hennes rumma och skruva dit den, det gick åt .... hahah as kul var det när frida lackade sönder hon var så arg på soffan haahah! sedan så kollade vi på film men somnade under filmen. dagen efter vaknar jag av att frida knäpper fingrarna, det läskiga är att det passade in exakt i min dröm haha!
sedan så åt vi frukost fixade lite sedan blev jag hämtade. åkte med familjen köpte julgran
sedan körde jag mamma till jobbet och sedan så fick vi gäster av mathilda,kerstin och tindra.
sedan när de åkte så åt jag middag sedan hem till min farbror,leon och de.
då jag pluggade sedan åkte jag och handlade lite sedan hämtade mamma hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback