2010-12-07, kl 19:58:07

Den lilla staden fick knappast ett farväl När andra nöjde sig sprang hon iväg Hennes ord var ett laddat gevär Och hon sköt på framtida besvär

Dagen började med att syster fick sina presenter sedan körde,
jag syster till stationen och mamma till sitt jobb. sedan hem och sov ett tag. sedan iväg till skolan,
onödig lektion knappt 5 minuter för läraren skulle iväg så det var bara upprop sedan sluta vi.
då åkte jag rebecca och linn hem till mig. vi lagade lunch och käkade.
sedan så kom madelene och mathilda hem till mig. så hade vi massa tjej snack och sånt, underbart!
sedan så gick madelene hem och jag körde hem rebecca och hämtade upp emma så åkte vi till skolan.
hade matte c, tråååkigt! sedan när jag slutade åkte jag och hämtade mormor sedan mamma efter det,
åkte vi iväg och gjorde massa ärenden. sedan hämtade vi upp min syster så åkte de och köpte mat.
nyss så pratade jag i telefon med frida, stackarn som är sjuk krya!
och innan det kolla jag handbollen då sverige spela mot tyskland och nu väntar jag på nästa match som börjar snart. är jätte trött har ont i huvudet tror det blir en tidig kväll för mig idag hah.

Linn & Rebecca goes mästerkockar!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback