2010-07-09, kl 21:37:46

Ah shit det är så vi gör tills dagen vi dör vi maxar vi maxar

Har haft så underbara dagar på sistonde att jag glömt uppdatera.
I onsdags var världsbäst!
Dagen började tidigt med att jag mötte frida vid statoil. sedan väntade vi på hanna hon tog ju sitt körkort för någon enstaka dag sedan så hon kom brummande med sin bil till statoil ändå från sigtuna, söt! grattis till körkortet!
planerna som vi hade bestämt höll vi inte alls hahah. vi hade bestämt att ligga och sola hos frida no way att det hände. vi valde först att åka bada och sola i rosers och åkte förbi frida innan och hämtade lite saker. var typ en halvtimme i rosers om ens det och badade och solade. sedan så åkte vi och hämta nora och gucci som var hos zebastian. gucci är hennes supersöta hund
Efter vi hade hämtat upp de, åkte vi till banken för frida skulle fixa lite. sedan så åkte vi till sigtuna och solade och badade. eller ja som vanligt var det bara jag och hanna som badade. vi var där ett tag tills vi bestämde oss för grillkväll med vollyboll och sånt. så då behövde vi fixa saker innan. så vi åkte och lämnade nora och gucci. sedan så åkte vi hem till mig så jag fick hämta lite saker. sedan blev det ner till centrum då vi käkade lunch på waynes, det blev grillad toast. första gången jag åt det där, smakade helt okej men inte något jag kommer äta fler gånger av i framtiden.
Efter det lämnade vi av frida för hon skulle duscha och hämta lite saker hon också. då drog jag och hanna till statoil köpte lite dricka och satt och pratade en massa, mys! och precis det jag behövde. sedan så kom sega frida äntligen då drog vi till hanna.
där vi fixade köttet och sånt. efter det gick vi till ica och frida köpte jordgubbar på vägen.
sedan var det bara att dra direkt och mötta upp resten, hahah vi var inte lite försenade heller, tihi. sedan när vi mötte upp lite av folket som skulle komma så gick vi till stället vi skulle vara på. då började vi grilla medans vi väntade in resten. eller ja mästerkocken nora grillade och inte bara kött och korv utan nästan bänken också hahah.
sedan så kom det bara mer och mer folk. det grillades sedan spelade vi basket och vollyboll. mitt lag vann grymma vi var! utklassade de totalt, wiho! sedan efter det blev det bad tjejerna var i först som vanligt och grabbarna stod och fegade. en underbar och toppen kväll med massa folk hur mysigt som helst!
Tog några jätte få bilder i början av kvällen sedan var jag för upptagen för att ta bilder.
Torsdagen blev att dra till skavlöten och sola sedan sjukgymnasten för rehab. efter det blev det hem fixa sig äta och dra ut och träffa folk, mys! somnade direkt när jag kom hem var så sjukt trött efter de här dagarna. men så kan det gå tihi. Idag fredag drog till skavlöten solade och badade. sedan har det bara varit ute och gjort ärenden och packat. nu ska jag fixa det sista för imorgon bitti drar vi äntligen till hylte!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback