2010-07-05, kl 23:27:44

All we had is gone now. Tell them I was happy and my heart is broken

opus bad update! kommer inte ihåg så mycket av helgen haha! förutom att pappa fyllde 40 år,
grattis världens bästaste pappa jag älskar dig!♥
min dag började i alla fall med att möta upp isabelle i centrum och handla lite inför nästa vecka, usch tårarna kommer nog aldrig sluta rinna efter det, vill inte! jag vill verkligen träffa dig men vill inte att du ska åka så långt bort på en sån lång tid. går inte att tänka tanken, stanna kvar!
efter centrum gick vi hem till mig en stund pratade en massa och sånt. sedan så åkte hon vidare och jag drog till centrum igen och mötte upp frida. vi shoppade, blev en hel del för mig tihi. sedan så köpte vi snacks, eller ja köpte naturgodis me love! och frida köpte chips och sånt. sedan drog vi hem till mig och har kollat på några filmer, en perfekt dag för oss handikappade som inte kan gå normalt eller vara i solen och bada tihi. så nu drog frida så ska jag fixa inför morgon dagen måste försöka sova strax ska upp tidigt och iväg kommer hem senare på kvällen.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback