2010-07-01, kl 15:11:57

Can we pretend that airplanes, in the night sky, are like shooting stars? i could really use a wish right now

Hade varken tid eller ork att blogga igår, var helt slut. kom hem sent på natten efter bion med maria. jag sov inte alls bra och vaknade jätte tidigt kunde inte somna om. gick ut och gick. sedan så bakade jag med mamma inför helgen eftersom pappa fyller år. sedan så träffade jag även maria ett tag. efter det så träffade jag beri ett tag. sedan så blev det att åka hem och äta middag, somnade även ett tag var helt slut. efter att ha sovit ett bra tag så vaknade jag pigg. då var det bara att byta kläder och sånt sedan så åkte jag till fp. kollade tre skräckfilmer och en komedi. sov även hos fp. sedan så hämtade mamma mig idag, vi åkte och köpte present till pappa. nu ska jag duscha och fixa migi nför ikväll, åh hoppas bara det inte blir regn! sedan när jag är klar blir det att ringa jonathan och träffa honom sedan mötta upp de andra ikväll.


Kommentarer
Postat av: ida

åh, marshmallows:D

2010-07-01 @ 19:00:54
URL: http://idajosefine.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback