2010-07-15, kl 18:50:09

Jag blundar igen, och tänker tillbaks. På allt som vi gjort, och allt som har hänt.

Igår började dagen med besök hos läkaren och sedan sjukgymnasten. sedan drog jag hem färgade håret och kollade på film. sedan så kom isabelle till mig. vi fixade klart det sista till sebastian och så fixade jag mig. sedan drog vi till sebastian. en underbar dag/kväll med underbart folk. vi badade,solade,spelade kubb,grillade och en massa annat. var inte ens sekund då man inte skrattade. men det värsta av allt var att säga hejdå, jag var helt förstörd kunde inte sluta gråta. kan fortfarande inte fatta ett år, ett helt år utan dig.. mötte upp frida vid stationen som fick mig på andra tankar, tack för att du finns! sedan på vägen mot bussen mötte vi frida pratade lite med henne. sedan gick vi mot bussen och åkte mot frida. lämnade saker hos henne sedan gick vi på kvälls promenad. hur härligt som helst var det. träffade även sedan på boysen. sedan drog vi till frida hämtade sakerna och sedan hem till mig. där vi kollade film, eller jag sov men frida kollade film. (kortfattat om dagen)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback