2010-07-13, kl 22:47:07

Now where my alcoholics let me see yo hands up

Nu är jag hemma igen tyvär, usch vill tillbaka! men ska förhoppningsvis tillbaka om någon enstaka vecka om allt går enligt planerna, hoppas hoppas! ialla fall under tiden jag var i hylte blev det en hel del untz ofc! sena nätter och tidiga morgnar knappt någon sömn fick man, helt slut är jag så sjukt trött. men som sagt blev en hel del untz, har även varit vid havet badade med kevin och boysen sedan grillade vi och sånt. har även tagit massa kvällsdop med kim och de. och sista kvällen/natten blev det chill med brudsen vi satt och pratade en massa och myste. har även shoppat en hel del under tiden vi var i hylte. dock tog jag bara en bild, får väl se när de andra bilderna läggs in. imorgon blir det läkaren på morgonen sedan möta upp isabelle och sedan dra till sebastian.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback