2010-07-25, kl 18:27:14

Och du är den som får mig hoppas Du är den som får mig le

dagen har bestått av att packa upp, städat, träffat och firat maria. även pratat med folk om drama som hänt under tiden jag har varit borta. är sjukt trött orkar verkligen typ ingenting idag känner jag. har bara pratat med alexander och filip för det mesta underhållningen för dagen haha. snart så kommer maria då ska vi kolla film sen skulle det inte förvåna mig om det slutar med sing star hahah alltid vi.

Jag är glad att allting ordnar sig, jag finns alltid för dig.
Tack för allt du gör och gjort och att du alltid funnits vid min sida genom allt.
Jag saknar dig sjukt mycket, längtar tills du kommer hem.
Kärlek till dig min bästa vän, du är bäst!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback