2010-07-06, kl 21:36:55

Tell me it's over I'll still love you the same

Sov typ inget inatt, blev upp tidigt och ta tåget med sara. det var sjukt varmt ett tag då solen lös på.
Sedan så kom även alexander och andré dit, länge sen jag träffade alexander helt sjukt! ialla fall jag andré och alexander bestämde oss för att bada, jag var först i, bäst jag är! sedan så tog det ett bra tag innan andré kom i och sedan sist alexander, fegisar! efter det gick vi upp för att värma oss. vi satt i flera timmar snackade och en massa vi hade sjukaste samtalen men det mesta var massa minnen tihi.
Det roligaste var att alexander inte kom ihåg vissa personer och vad som hänt och sånt från förr. sedan hade han och jag våra ägande konversationer haha. men jag dog av garv när
Alexander sade: Vad berodde det på att jag gick iv då?
Jag sade: skolk?
Alexander sade: Jag kommer faktiskt inte ihåg
hahaha jag dog av garv, märks att någon börjar bli gammal och tappar minnet stackare haha.
Haha alexander hällde sand över hela filten förutom ett område där endast jag fick sitta så inte sara skulle få sitta på filten, naw! (detta hände under sandkriget)
Detta var lite kort fattat utav dagen, sedan på kvällen tog jag och sara bussen mot stationen och tåget hemåt. jag frös ihjäl! gjorde det fortfarande när jag kom hem så blev direkt varmbad för mig. har även varit ute och gått och pratat med mamma en hel del. och nu kollar jag film med syster, ska nog försöka sova snart är sjukt trött har inte fått någon sömn och är sjukt irriterad, kall dricka tack!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback