2010-11-24, kl 20:26:00

1939 02 25 - 2010 11 24 vila i frid min ängel!

Vila i frid världens bästaste morfar Lennart Bertil Guste Jansson. 1939 02 25 - 2010 11 24.
Din cancer tog ditt liv, den tog dig i från oss. min andra halva, det är fortfarande helt ofattbart.
Du kämpade så länge, du var så stark men tillslut tog det stopp.
En saknad som svider, kan inte sluta gråta. varför just du av alla?
Varför försvinner alltid de goda människorna före de onda?
Det är så orättvist, livet är så orättvist!
Ett stort hjärta av guld hade du, tog andra före dig själv.
En förebild du blev för mig, men du blev även så mycket mer än så för.
Kom tillbaka! jag älskar dig och saknar dig så grovt mycket.
Vill bara ligga i din famn och gråta, jag känner mig trygg i din famn.
Vill bara höra jag älskar dig en sista gång, att jag är morfars lilla ängel.
Varför Varför Varför just du?
Jag älskar dig glöm aldrig det!

Kommentarer
Postat av: Johanna

beklagar!

2010-12-01 @ 01:42:56
URL: http://johannadahl.bubbleroom.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback