2010-10-22, kl 08:50:00

Vila i frid ängel ♥

Jag har fortfarande inte förstått att du har lämnat oss.
Min lilla sötnos, kommer aldrig glömma dagen vi hämtade dig.
Du ville aldrig lämna mig du bara låg där i min famn och myste. Min lilla plutt!
Jag hoppas du har det bäst där uppe, allt gick så fort jag förstår inte.
Du slipper lida nu i alla fall, men är fortfarande arg att läkarna inte hitta felet.
För vem ska jag nu ha vid min sida igenom allt det vi går igenom som känner som mig?
Du upplevde precis allt som mig fast värre, du har varit där när allt har hänt.
Du var ljuset i allas liv nu när vi bara genomgår motgångar. du är älskad!
Jag saknar dig min lilla sötnos vila i frid Lukas 20/10 - 2010


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback