2010-09-19, kl 20:04:34

1,2,3 Fanta och Rosé

Tänkte berätta lite om gårdagen.
Dagen började med att ta det lugnt,varmbad och ansiktsmask mådde fortfarande dåligt sen gårdagen innan.
efter det började jag fixa mig sedan tog jag tåget. Cecilia,Anders,Calle och Fredrik hämtade mig.
sedan åkte vi hem till Fredrik. Jag och Cecilia började fixa inför maten och sånt.
under tiden åkte vi även fram och tillbaka till Cecilia för att hämta Wiie.
Sedan fortsatte vi laga medans Fredrik åkte på träning och Calle och Anders åkte iväg på ärenden.
Sedan så kom Fredrik hem från träningen och det sista fixades. tillslut kom Calle,Anders och Matilda.
Då började de grilla sedan var det mat, förrätt varmrätt och efterätt serverades. Kvällen blev jätte lyckad vi hade jätte roligt och efter maten avslutades kvällen med Wiie. En lyckad kväll med en massa skratt.

Bilderna har inte lags in ännu från kvällen, så bjuder på denna bild från Cecilias födelsedag.
Där vissa av folket som var med från kvällen är med på denna bild.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback