2010-09-13, kl 11:16:34

baby let me love you down there's so many ways to love ya baby i can break you down

Sitter just nu på geografi, tråkigt!
Skulle egentligen inte ens gått till skolan idag mår inte bra men gjorde det i alla fall..
Första delen av geografin fick vi rita en karta över hur sverige ser ut och sätta ut vissa städer och två sjöar,
haha fail från min sida! jag och kartor går verkligen inte ihop.
Har rätt chill lektioner efter detta,mentor,projektarbete och engelska. sen slutar jag wiho längtar!
Ikväll blir det träning och plugg. usch vill inte inte plugga är redan så sjukt skol trött ge mig lov nu nu nu!


Bilden tagen i lördags precis innan Cecilia hämtade mig


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback