2010-09-27, kl 00:44:55

Can't read my, can't read my No, he can't read my poker face

Dagen bestod av att kolla the last song.
sedan blev det iväg på match då vi mötte åkersberga och vann med 6-4! jag gjorde en asist.
men matchen kändes inte som innebandy utan det kändes som en hockey match för golvet
var så halt så det kändes som is och det tacklades hela tiden.
och jag kan erkänna jag tacklades också en hel del, en hamnade över sargen igen.
hmm undra vad det är med mig och tackla folk över sargerna nu för tiden haha!
nej men de ramlade för enkelt, filmning!
efter matchen åkte vi och handlade inför middagen sedan hem laga middag och efter det dusch.
sedan så har jag suttit och spelat poker mot richard och nina i ett antal timmar, haha!
men nu skulle de sova för de har skola och jobb idag medans jag har studiedag älska livet!

Bjuder på denna sjukt gamla bild, tagen för flera år sedan. tja brunett!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback