2010-09-22, kl 19:11:21

Everybody needs inspiration Everybody needs a song Beautiful melody, when the night's so long

Tänkte berätta lite om gårdagen. Dagen började med tidig morgon träning.
sedan samhäll efter det flera timmars håltimme.
Då kollade jag film med simon i ljusgården sedan satt vi även och pratade ett litet gäng.
Sedan var det äntligen dags för letkion matte C.
när lektionen äntligen var slut åkte jag hem och lagade middag.
Det blev pankakor, gott!
sedan åkte jag till centrum med min syster vi köpte filmen the last song, älskar den!
sedan så gick vi hem kollade på filmen det regnar köttbullar,
sedan tog jag ett snabbt varmbad. Sedan fortsatte vi kolla film och då blev det the last song.
efter filmen somnade jag, sov så dupt och skönt! hade lång sovmorgon me love!
Hinner inte uppdatera mer idag, får göra det imorgon för nu blir det träning som slutar sent.

Pankakor, mums!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback