2010-09-10, kl 13:10:18

I know I won't be the first one, givin' you all this attention! But Baby listen I just need somebody to love!

Sitter just nu och kollar på life of ryan, hade ju körlektion nu på morgonen den gick bra.
Är supertrött och vill bara sova just nu men kan tyvär inte,
väntar på att mamma slutat vilket är väldigt snart.
sedan så kommer hon och hämtar mig så ska vi iväg på ärenden och så ska jag köra.
sedan blir det fort hem och äta något och iväg på träning.
är fortfarande lite förkyld men jag tänker träna i alla fall.
ikväll blir det nog att ta det lugnt och vila ut kolla film och sova tidigt.
måste bli helt frisk tills nästa vecka men framförallt nästa helg. Längtar tills imorgon!

Bjuder på denna bild, mitt huvud är så stort bara för jag är så smart ohyes!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback