2010-09-14, kl 18:09:32

I look up to the sky And now the world is mine I've known it all my life I made it, I made it

Gårdagen bestod av sen träning sedan hem duscha och sova. fick inte mycket sömn inatt.
idag blev det upp tidigt i morse och iväg på innebandy träning som började 07.10.
Efter träningen bjöd tränaren på frukost fast jag åt inte eftersom jag redan hade ätit.
sedan så chillade duschade och fixade oss. sedan fick vi skjuts av våran tränare till skolan,
skönt slippa släppa på tung väska. när jag väl var i skolan hade jag håltimme innan första lektionen.
sedan när det väl var lektion var det bara upprop sedan slutade jag.
då var det flera timmars håltimmar som väntade framför mig innan matte c började.
när matten äntligen slutade åkte jag hemåt och lagade mat.
snart ska jag iväg och handla skor med mamma. sedan ikväll blir det bara ta det lugnt.

Photograf: Jag Modell: Malins hand och min hamster


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback