2010-09-07, kl 18:25:42

If I used to love you baby Ain't nothing like I'm, I'm loving you now And if I used to wonder 'bout you baby It ain't nothing like I'm, I'm wondering now

Dagen började tidigt med innebandy träning 07.10. fick skjuts som tur. efter träningen åt vissa frukost så vi satt och chillade och pratade en massa. efter det blev det dusch och fixa sig sedan blev det att börja åka mot skolan. kul 50min kvar tills lektionen börjar.. satt och chillade med cecilia under den tiden. sedan var det lektion. hade även engelska redovisning idag, kunde inget haha ovanligt! och imorgon har vi uppsats skrivning om den boken, oups jag är körd! efter skolan blev det hem laga middag. just nu så borde jag plugga men jag orkar verkligen inte aja får väl ta tag i det någon gång. lär nog bli gå ut en promenad innan fotbollen och idol börjar men får se.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback