2010-09-27, kl 23:24:11

Till er som minns hur de var, var dom när jag minns än i dag, Allt vi gjort ända sen start kommer du ihåg de här är resan tillbaks

Dagen började inte bra alls blev väckt av telefonen här hemma.
gick upp åt frukost sedan var jag förbi centrum en snabb sväng,
träffade på kim stod och pratade med honom ett bra tag.
sedan åkte jag mot stationen sedan till körskolan där jag satt och pluggade teori i flera timmar.
sedan när mamma slutat jobbet hämtade hon upp mig och så åkte vi och handlade snabbt.
sedan hem laga mat och iväg att träna. jag och mamma tränade, vi motions simmade.
efter det blev det iväg på innebandy träning. åkte därifrån lite tidigare för jag skada mig..
men men ska se till att bli bra igen tills onsdag.
har märkt att jag även har fått några blåmärken på knäna snyggt verkligen..
det gör inte saken heller bättre av att jag ska upp tidigt imorgon bitti för jag ska till läkaren, usch!
aja måste tänka positivt, är sjukt taggad inför helg ge mig!

En stor saknad, åh vad jag vill till hylte!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback