2010-09-10, kl 19:57:10

Well you drive me crazy half the time The other half I'm only trying to let you know That what I feel is true And I'm only me when I'm with you

Jag vet att jag inte säger detta ofta,vilket jag ångrar oerhört mycket.
jag måste verkligen berätta det oftare för dig.
Jag älskar dig syster och uppskattar verkligen hur du alltid ställer upp för mig och alltid finns för mig.
Jag kan verkligen inte beskriva i ord hur mycket jag älskar dig.
Det är tack vare dig jag klarar allt, utan dig skulle jag vara helt vilse jag skulle inte vara mig själv.
Jag är stolt över dig, det är något du ska veta jag är stolt över dig i alla lägen.
Och jag finns alltid för dig glöm aldrig det du kan prata med mig om allt
och jag finns alltid vid din sida oavsett vad.
Du är verkligen allt och jag älskar dig
jag har verkligen världens bästa lillasyster som jag är stolt över att kalla syster


LOVE LOVE LOVE


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback