2011-12-21, kl 12:39:47

2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några.. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej Dog någon som stod dig nära? nej Vilka länder besökte du? Turkiet - Alanya oförglömligt helt klart bästa veckan! Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Vill resa mer Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 10 juni studenten!!!! 10 augusti - 17 augusti Alanya!, 5 november m.m Vad var din största framgång 2011? Oj ingen aning Största misstaget? Finns ju alltid nått Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk x antal gånger och skadat mig några få Bästa köpet? Tycker om alla mina köp Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol och kläder Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja! Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om sommaren 2011? Hmm finns flera men mest, Made of - nause & Summer of 69 - Bryan adams  Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, men varför förra året vart ledsnare var ju pga allt med cancern och att den tillslut vann, vila i frid min ängel! ♥ Vad önskar du att du gjort mer? oj ingen aning kanske spenderat mer tid med familjen och mormor Vad önskar du att du gjort mindre? Spenderat tid på såna som i slutet man insåg inte var värt det Hur tillbringar du julen? Hemma med min familj och mormor Blev du kär i år? Nej som tur är Favoritprogram på TV? Vampire Diaries, Dh m.m Bästa boken du läste i år? Haha läser inte böcker hatar att läsa det är så tråkigt, så ingen! Största musikaliska upptäckten? Hot Chelle Rae Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja Något du önskade dig men inte fick? - Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Släkten kom hit på dagen sedan senare på eftermiddagen kom några av brudarna hit och fikade sedan mötte vi upp resten och drog till hard rock som frida hade hjälpt mig att boka bord på så åt vi middag sedan drog några av oss ut vi mötte först upp felicia m.m och förade sen efter 12 hamnade vi på ento haha men kul hade vi iallafall, tack alla! Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns alltid något men det har varit perfekt även om det varit en del motgånger mot slutet. Men allting löser sig i slutändan, det är jag säker på Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Vanliga Vad fick dig att må bra? Min familj, mina vänner Vilken kändis var du mest sugen på? Ryan gosling Vem saknade du? Morfar, det är så tomt utan han! ♥ De bästa nya människorna du träffade? Finns nog inga bästa nya människor, klart de man har träffat har varit underbara/snälla men de bästa är de som man alltid haft och kännt i flera år, kärlek till er! ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback