2011-12-20, kl 23:27:00

Det blir vad du gör det till

Tjenixen! igår så satt jag och pratade med emma på skype några få timmar, därför är det två inlägg med gamla bilder på emma för hon ville spara de höhö. idag iallafall sov jag bort hela dagen, lyckat! men drömmer mardrömmar nu så förtjänade att sova hela dagen höhö. sedan så har jag varit hos frisören och fixat håret lite höhö. sedan så har jag spenderat kvällen med min syster vi har kollat på film, mys! kollade även igenom gamla bilderna nyss med frida haha vad tänkte man egentligen med hur kunde man se ut så (nu pratar jag om mig själv) men usch vilken ångest man fick men ändå kul att titta på gamla bilder haha! imorgon blir det att handla sista julklappshandlingen och utgång untz untz!

Bjuder på denna gamla bild som är tagen för några år sen, gul hårig fjortis!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback