2011-12-11, kl 20:42:03

Jag skulle inte ens kriga för dig

Bakade som sagt pepparkakor idag, jag och Robin bakade. Dock är vi inte helt klara vi ska bara fixa på glasyr och non stop på de! För vi glömde bort att fixa det eftersom vi alla började spela nya buzz spelet vi fick idag och fortsatte spela move spelet i väntan på att de skulle svalna höhö. Sedan när alla åkt här ifrån var det bara jag och pappa kvar och vi fortsatte spela och har gjort det i timmar, älskar min pappa och älskar såna här stunder med han lycka! Just nu sitter jag och väntar på att Beck filmen ska börja, standard på söndag älska! Imorgon blir det jobb har kvälls passet, så får iallafall lite sovmorgon för när jag kört pappa till jobbet hinner jag hem och sova en timme till innan jag ska upp igen wie! Dock så slutar jag 19 men det är de värt i slut ändan. Snart är det helg tagga!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback