2011-12-17, kl 18:28:02

Let's get drunk and forgett you

Godmorgon! Aa fast nää har varit vaken i typ två timmar, sov hos Frida inatt höhö. Vissa bilder är från igår de andra får inte visas hehe. Igår vaknade jag hos Alex var där några timmar sedan åkte jag hem och fixade mig mötte upp Niklas och träffade på Beri. Sedan mötte vi upp resten av grabbarna, jag var ensam tjej eftersom Erika blev sjuk. Vi åt middag sedan drog vi ut kul men flippad kväll, mötte upp Frida och Philippa efter allt för en det gick lite utför höhö så mötte upp Philippa och Frida och åkte hem till Frida och sov. Idag har vi kollat film,sovit och vi åkte till donken med Filip ett tag, nu ska Frida fixa sig jag ska snart hem jag också och fixa mig för ikväll blir det utgång med brudarna! Untz untz!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback