2011-12-27, kl 23:07:38

Mellandags rean

Här är lite utav det jag köpt under dessa två dagar på mellan dags rean, orkade inte fotografera resten. jag tycker det är onödigt eftersom ljuset är sämst och får kläderna att se orättvisa ut. de är sjukt snygga i verkligheten och inte alls som på bild! på bild tycker jag topparna ser ut att vara t-shirts och inte nog med kläningen usch! mycket snyggare i verkligheten och om ni underar vad det är på den sista bilden så är det en tvättkorg höhö. den vänstra ringen fick jag i julklapp av min älskade syster och den högra har jag köpt till mig själv, äkta silver och så sjukt snygga i verkligheten!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt jeansen som ligger högst upp i högen? & hur mycket kostade de?

Tacksam för svar! :)

2012-01-12 @ 23:55:44

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback