2011-12-01, kl 12:09:42

Du känner inte de jag känner

1 december idag woop woop! den firas med att vara ledig, skönt! sovmorgon ligga i sängen hela dagen kolla film. just nu ligger jag i min one peace i sängen och kollar på transformers äter pepparkakor och dricker mjölk, perfekt! fast ska se till att baka pepparkakor i helgen, mycket godare med de man bakar själv än de köpta tycker jag hihi. vet att jag inte bloggar längre, kan göra nått inlägg då och då. men tror nog jag ska försöka blogga igen, det är ju så kul att gå tillbaka och kolla alla bilder och läsa vad man gjort hihi. det jag gjort på sistonde är tränat,jobbat och festat. snart är det helg yey!

Bild från i sommras, ångrar att jag klippte mig vill ha mitt långa hår igen!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback