2011-02-08, kl 09:36:16

Life is what you making it

Bloggade aldrig igår, var en lång dag i skolan..
Sedan på kvällen var det planerat träning men istället blev det läkar besök,
så får satsa på att träna imorgon istället.
igår var inte alls min dag var på jätte dåligt humör, men robert och isabelle gjorde min kväll bättre.
idag blev det upp jätte tidigt för att gå på en jätte onödig,
ämnes handledning som jag egentligen inte hade behövt.
och nu sitter jag i ljusgården här med axel,emma,lovisa och rebecca,
i väntan på att hanna ska bli klar med sin matte så vi kan göra,
våran geografi som vi snart ska redovisa usch!
upptäckte idag att jag verkligen inte är på power point haha!

Hej jag vill till hylte, saknar hylte folket hejdå!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback