2011-01-01, kl 13:44:00

All the crazy shit I did tonight, Those would be the best memories

Gårdagen började med middag hemma hos emilia,mysig middag med brudarna! as gott och hur kul som helst! sedan som vanligt sista minuten till tåget som tur var så fick jag och emma skjuts av sofi till station och att tåget var försenat någon tur. sedan hade vi tur som hann med bussen. där vi träffade på susanna och sedan så hoppade de andra brudarna på bussen. nästa destination feest! hahah vad som hände under festen vet bara de som var där, grymt kul var det i alla fall! kom hem 12 på dagen efter, trött chey! blev väckt avatt frida ringde mig 3. sedan var det bara att hålla sig vaken till kvällen då jag äntligen kunde sova i timmar, underbart!

Jag och Emma på tåget


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback