2011-01-03, kl 13:54:53

Pretty, pretty please If you ever, ever feel Like you're nothin' You're fuckin' perfect to me

Sov hela dagen, sedan bestämde jag och pappa att vi skulle gå på bio. vi såg Harry potter och dödsrelikerna del 1. Det är pappas och min tradition vi har alltid gått på harry potter filmerna på bio under åren. Filmen var sjukt bra! jag träffade även Frida och Zanja som var på samma bio. Slitna brudar efter nyår! Efter filmen plockade jag och pappa upp frida på vägen. så hade vi film kväll nästan hela natten. hahah as kul hade vi! sedan tillslut efter en natt full av skratt och dance moves körde jag hem frida haha! när jag väl kom hem somna jag direkt, trött chey!

Säääxi Frida från gårdagen, bruden tror hon käkat lite för mycket på donken

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback