2011-01-27, kl 17:21:13

Sova träna sova träna

Onsdag igår vilket innebar skola,kul..
Pappa opererade sig, krya på dig älskade pappa jag älskar dig!
När jag kom hem från skolan så åt jag middag sedan sov jag
När jag sedan blev väckt så var det dags att åka på träning
Som vanligt onsdag då innebär det sen träning.
Kom hem från träningen duschade och sedan sov.
Torsdag idag vilket innebar morgon träning sedan hem duscha
kollade film med pappa som opererat sig och sedan så somnade vi båda efter filmen skönt
när jag vakna åkte jag och hämta mormor sedan mamma och nu är jag hemma
har käkat middag och pratat med massa underbara folk.
Utgång imorgon as taggad!

Hejfridaärdrygochlekercool


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback