2011-01-23, kl 21:15:37

We party like rockstars

Har nu inte uppdaterat bloggen sen tisdags..
Så berätta kort om dagarna sen låter jag bilderna berätta resten!
i onsdags var det skola sedan sen träning.
i torsdags var det skola sedan senare på kvällen träffade johanna.
efter att ha varit hos henne ett bra tag träffade jag även emma ett tag senare,
vi ska ju tillsammans jag,emma,johanna & Danielle bo tillsammans när vi ska åka till riga,längtar!
vi betalade klart allt och bokade klart allt i torsdags! nu taggar vi till!
i fredags var det skola hade prov och inte pluggat nått typ,
efter skolan blev det hem fort fixa sig och sedan blev jag hämtad vi brudar åkte hem till frida,
där vi käkade middag ett gäng och förade as kul!
sedan drog vi mot kc där det var 150 dagars som väntade, as kul var det!
träffade massa folk man inte träffat på länge en lyckad kväll som ingen kunde förstöra!
i lördags blev det hemma kväll vi hade familje kväll och gäster,
duktig tjej som höll sig hemma på en lördag!
idag söndag så har jag pluggat och haft massa samtal med underbara människor,
och även gått promenad, en lugn söndag.
Lägger inte in alla bilder från helgen eftersom vi tog över hundra stycken










Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback