2011-07-11, kl 00:35:13

Sluta kasta pärlor åt svin

Tänkte försöka börja uppdatera bloggen igen, kommer nog säkert inte gå så bra under sommarn.
Det som har hänt på sistone är att jag har tagit studenten, bästaste sebastian har kommit hem från usa.
det var en grym grillkväll hemma hos älskade isabelle,
det blev oavgjort på fifa mot kim, nästa gång slår jag han!
hade en grym midsommar med isabelle och massa annat folk, helt klart den bästa midsommaren hittills!
btw köpt en ny älskade mac, macbook pro! me love!
haha bara massa ointressant.. en ny design som är på gång ialla fall.
jag kom nyss hem idag har varit bortrest ett tag och om någon vecka åker jag igen!
när jag kom hem hämtade isabelle upp mig direkt sedan roadtripp hämtade amanda som bor mitt ute i ingenstans. sedan hämta vi upp pontus och åkte till resten av grabbarna, en grym kväll/natt! imorgon blir det bio med lite people, me like!
BTW NYA FACEBOOK CHATTEN SUGER!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback