2011-07-20, kl 10:53:44

I will never ever let go

Godmorgon! idag ska jag få rida bullen, yey lycklig chey! så ska åka och rida bullen när isabelle har slutat jobbet! ikväll så blir det troligtvis utgång, får se jag är inte alls taggad och de ska till något ställe jag inte tycker om.. och vädret kommer tydligen vara sämst idag det ska tydligen regna också.. bra dag, not! får väl se hur kvällen slutar. om 3 dagar så åker jag, så har bara 2 dagar kvar (om man inte räknar med idag) helt sjukt vad tiden går fort! måste ju börja packa snart..

jag när jag red bullen förra veckan och amanda i bakgrunden


Kommentarer
Postat av: Lexing

Klart du ska med annars blir jag ledsen :( <3

2011-07-20 @ 13:03:07
URL: http://justbestupid.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback