2011-07-20, kl 00:08:31

Varför vill du riva ner mitt stängsel?

Lät han in, lät han ta. Lät mig tro vad han än sa. Jag lät det gå, sväva på moln. Tills han slet mig i stycken och spotta på mina sår. Men ser det ut som om jag sörjer dej? Mer som om jag höjer dej. För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag. Gav han allt, allt jag kan ge. Ville ha mer, det e så han e. Ensam e stark, det e så jag blev. Litar inte på någon och allt är hans fel. Men ser det ut som om jag lackar? Nej. Mer som om jag tackar dej. För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag. Jag gråter bara i regnet. Superstolt, han vill veta vad jag tänker. Men baby om det ändå var så enkelt. Men varför vill du stå med mig i regnet? I regnet, i regnet. Varför vill du riva ner mitt stängsel? Baby jag vet ändå vad som händer. Så jag gråter bara i regnet.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback