2011-10-09, kl 18:31:17

i mina drömmar är du min

I fredags så drog vi och bowlade ett gäng på olearys i kista, det var as kul! och jag vann över alla hihi stolt jag är! sedan lördag morgon blev det jobb tills på dagen och direkt efter jobbet åkte jag och spelade match kom 5min innan match start, men jag hann iallafall! jag gjorde ett mål och det första målet i matchen,nice! och vi förlorade som vanligt men kul hade jag iallafall. sedan blev det hem duscha så kom bästa isabelle och hämtade mig efter hon slutat jobbet. så åkte vi hem till henne åt middag och kollade film och hade riktig mys kväll! och idag så hade jag sovmorgon och då menar jag en riktigt sovmorgon på länge känns det som och inte någon timme, skönt! mötte upp rebecka vi drog till centrum och åt lite sedan vidare till smedsgärdshallen och kollade match en riktigt chill dag.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback