2011-10-02, kl 14:06:21

Vi klarar allt så länge vi är tillsammans

Tjenixen, typ inte bloggar nått på hela veckan men har jobbat och tränat.. I fredags efter jobbet så kom Isabelle till mig jag fixade mig sen åkte vi till henne lagade mat och bakade sedan vidare till filip,Christoffer och victor. Vi åkte till bowling hallen där vi bowlade, blondie 1 & 2 plus lemuren mot sattan och russiapower. En kul kväll jag som älskar att bowla! Igår på dagen var det lunch ute med laget sedan match vi förlorade men det är skit samma jag gjorde 1 mål och hade skit kul under matchen efter åkte jag och Rebecka och handlade lite sedan släppte jag av henne. Hem äta middag duscha sedan iväg till Isabelle där det blev filmkväll med Joel och ville, as nice kväll med toppen filmer! Idag blir det att fortsätta fixa med mitt rum vi har kommit hyffsat långt hittills. (bloggar från phonen)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Shit så kul och fullt upp du har hela tiden kvinna! =) saknar dig <3

2011-10-02 @ 15:22:08
URL: http://reflectionspectrum.blogg.se/
Postat av: Lexing

Shiiiit, ser ju gravid ut! :p <3

2011-10-02 @ 19:20:44
URL: http://justbestupid.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback