2011-09-21, kl 17:25:23

ögonen säger säger en del och jag vet vad du tänker

Gårdagen blev jobb sedan lite senare på kvällen så var det dags för träningsmatch mot sundbyberg, vi vann med 8-5 och jag gjorde 1mål och 1 assist! men det var kul och inte nog med denna vinst så som säkert alla redan vet så vann djurgården mot aik 4-2 andra dagen på raken som djurgården vinner derby,bäst! mycket glad och lycklig chey! kom hem lite halv sent duscha och gick och lade mig, började 4 imorse så klockan ringde vid 3 tiden. men det gick bra ändå och när jag kommer hem och ska in på datan så funkar inte min laddare till datan och datan är urladdad, fick panik! som tur var så kom världens bästaste isabelle och räddade min dag,mitt liv! hon fick igång min laddare på något knasigt sätt som hon inte ens själv vet men huvudsaken är att den funkar, wie!ikväll blir det att röja i rummet så mycket som jag kan eftersom jag ska göra om det, me like!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback