2011-09-19, kl 20:47:01

Vi kan bli ett tillsammans

Tjingeling, trött chey som håller på och bli sjuk. blev en lugn och bra dag på jobbet! när jag kom hem från jobbet har jag bara fixat med saker som är måsten, tråkigt men måste! och just nu sitter jag och kollar på idol och även pratar med felicia och får uppdatering om matchen, djurgården leder med 1-0 tack kennedy! sitter även och kollar på bilder från alanya, åh vad jag vill tillbaka världens bästa vecka, finner inga ord!nu är det bara hålla tummarna för att älskade djurgården ska hålla nollan och göra nått mål till, vi siktar på vinst!

Vet att jag gör konstig min på bilden och ser jätte konstig ut, men ta mig tillbaka vill bli brun igen!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback